2012. szeptember 17., hétfő

Kedves Vándorok!

Mindenkinek, aki az internet ezen pontján jár üzenem: itt van a CSODÁK IDEJE! Használjátok ki!
Nem tudom, hogy ez egy plusz pozitív energia-e vagy pedig mint valami erősítő működik, nekem mindenesetre most 24 óra alatt nagyot fordult az életem.
 Megtörtént bennem a megbocsátás, amiről úgy éreztem, hogy soha nem fogom elérni. Nem csináltam semmit (évekig folyamatosan dolgoztam rajta, de egy ideje már nem) és ma egyszer csak megtörtént. Ahogy Villás Béla mondta: Mintha meg sem történt volna. A történetre emlékszem, minden mozzanatra, de az érzelmi szál elszakadt. Olyan, mintha csak egy filmet néznék, és bár tudom, hogy velem történt, a régi bántás fájdalma emlékké vált... Nincsenek szavaim arra, hogy milyen megkönnyebbülést érzek. A párom tátott szájjal nézte ezt az átalakulást, és ő is velem változott át. Éljük a csodát.
Az imént egy barátnőm jött hozzánk, akinek az arca legalább annyira ki volt virulva, mint az enyém. Aztán elmesélte... szóról szóra ugyanezt. Az érzelmi kötések elmúltak, eltűnt vele a szenvedés.
Kívánom mindannyiótoknak, hogy ugyanígy éljétek át a kegyelmet. Itt van az idő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése