2014. február 3., hétfő

Mire (nem) jó a tabletta?



Már sok-sok éve nem belőlem él a gyógyszeripar. Ugyan gyerekkoromban természetesen (?) én is antibiotikumon nőttem fel, valahogy szép lassan átálltam a gyógyszermentes életre. Ma már csak homeopátiás bogyókat vagyok hajlandó bevenni, még a műanyag vitaminoktól is irtózom.
Ez persze nem hirtelen átállás volt, szedtem én is fogamzásgátlót, fájdalomcsillapítót és a nagy gyerekeim lázát is orvossággal csillapítottam. Mert ez a normális. Aztán úgy alakult, hogy ma már nem számítok normálisnak, mivel rájöttem, hogy a normák nem ütik meg azt a szintet, ami szerintem élhető. Így inkább természetes vagyok és nem normális, gyógyszer-kérdésben legalábbis mindenképp.
...
Ezt az írást teljes terjedelmében a Feeling magazinban olvashatjátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése