2018. szeptember 19., szerda

A megvalósult csodák világa

Egy ideje játszom egy csudálatos kis játékot, ennek neve: minden vágyam teljesül. Főleg reggelente, de sokszor napközben is, amikor eszembe jut, amit éppen megcsinálnék (pl egy illatos szappanos mosakodás, egy tea két cukorral vagy egy tejeskávé, bármi), először kinyilatkoztatom, hogy erre vágyom, aztán megcsinálom és határozottan megállapítom, hogy minden vágyam teljesül!
Amilyen semmiségnek tűnik, annyira nagyszerű dolgokat indít el ez a játékocska. Mivel áthuzalozza az ember gondolkodási sémáit, elkezdenek más vágyak is valóra válni, méghozzá megdöbbentő módon.

Történt egyszer, mikor még éppen csak elkezdtem gyakorolgatni, hogy Laci, az egyik szomszéd megjelent a kisteherautójával és egy fűkaszával, hogy a másik szomszédunk lovainak vinne füvet, lehet-e? Mondtam, hogy persze, bármennyit! Lekaszálta hát a legkönnyebben elérhető helyeket és elment. Én pedig döbbenten álltam, mert éppen előtte küzdöttem, hogy az autófordulónkban a túlméretes füvet valahogy levágjam, de a kis fűnyíróval már nem ment és a pavilon körül is zavart, hogy nem lehet normálisan elmenni, mert már túl nagy a fű, a férjem pedig nem ért rá fűkaszálni. Laci pedig pont ezeket a részeket kaszálta le, mintegy „véletlenül”.
Álltam ott a késő délutánban és határozottan, döbbenten és hangosan felkiáltottam: MINDEN VÁGYAM TELJESÜL!

Egy ismerősöm éppen pótnagyit keres és amikor megláttam az általa írt apróhirdetést, akkor tudatosult igazán, hogy ez is egy olyan vágyam volt, ami menet közben megvalósult, hiszen évekig én is egymagam küzdöttem, de január óta megvan a segítségem Évimami személyében. Hálát is adok ezért szinte minden nap, mégis amikor tudatosult az, hogy ez is egy valóra vált vágyam, megezerszereződött bennem a teremtő érzés boldogsága.
Az, hogy most kint ülök a jurtában és teljes lelki nyugalommal adhatom át magam az írásnak, ezt is az ő jelenlétének köszönhetem. És ez is egy megvalósult álom: a jurta, a nyugalom, hogy amíg én ezt a munkámat csinálom, a családomat is van, aki szeretettel ellátja.

Ma reggel újabb szintjére léptem a teremtősdinek. A fügebokrunk végre elkezdett teremni és ma reggelre nem csak 1-2, hanem 7 szép gyümölcsöt is megérlelt egyszerre. Nagyon boldogan vittem be a házba és reggelire ettem is belőle. Utána felmentem a kunyhóhoz, hogy a reggeli tornagyakorlataimat a felkelő nap fényénél elvégezzem és menet közben jött a felismerés: Hiszen egy réges-régi vágyam teljesült! Valamikor ezer évvel ezelőtt még az első férjemmel Olaszországban nyaraltunk és egy napra átruccantunk Triesztbe. Maga a város első látásra szerelem volt nekem. Ahogy másztunk fel a hegyoldalon a keskeny lépcsősorokon, eszegettük a mézédes fügét a kerítéseken kihajló ágakról. Akkor arra gondoltam, hogy milyen csodálatos lenne, ha ez valahogy elérhető lenne, hogy a bokorról egyem máskor is a fügét! És eljött, itt van, megélem, amit megteremtettem, még csak el sem kell utaznom emiatt!
Minden vágy, amit útjára bocsátottam, elindult a megvalósulás felé. Némelyiknek sok időbe telik, míg elérkezik hozzám, mások egy pillanat alatt beíródnak a valóságomba, amikor például az, akit fel akarok hívni, éppen elém toppan.
Amióta figyelek rájuk és tudatosítom magamban mindet - most már azokat is amik a régmúlt homályából bukkannak elő - határozottan jobb lett az életem minősége. Sokkal lelkesebb, boldogabb és vidámabb vagyok. Érzem, hogy a Mindenség támogat és a szeretet körülölel.
Próbáljátok ki ti is, legyen szebb, mosolygósabb és szeretettelibb a világotok!

Csodina
Ha kérdésed van,keress a csodina@gmail.com -on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése