2011. augusztus 1., hétfő

A kutyaharapás szőre


Megharapott egy kutya. Engem. Mást persze, hogy megharap, olyan volt már a világtörténelemben, na de engem...!?!
Internetezni szaladtam, mert jött egy telefonhívás, és akiket érintett a telefonos felajánlás, csak neten voltak elérhetőek. Fogtam hát az esernyőt, és elrohantam. Azt tudtam, hogy közvetlen szomszédasszonyom nincs otthon (ő csak 400 méterre lakik, ha körbe megyek az úton, légvonalban valamivel kevesebb), így megcéloztam a közeli üdülőterületet, és reményeim nem voltak hiábavalóak. Az ismerős háromgyerekes családnál az anyuka autója ott ált az udvaron. Jaj de jó, itthon vannak! A következő akadály is eltűnt egy pillanat alatt, mert a kapu nyitva volt. Mivel csengőjük nincs, és az ablakaik jól szigetelnek, jártam már úgy, hogy nem tudtam hozzájuk bemenni, pedig otthon voltak. Roham be az udvarra, kopogás az ajtón, nyitnám: zárva. Sebaj, majd hátulról, a terasz felől. Ott nyitva is volt az ajtó, láttuk is egymást Nikivel: helló! Ekkor kirohant a kutya nagy ugatással és nekem ugrott. Amikor a farmeron keresztül a csípőmbe harapott, fel sem fogtam, hogy tényleg bántott, mert először nem fájt. De amikor a csupasz lábszáramat, és térdhajlatomat kapta el, akkor már nyilvánvaló volt: MEGHARAPOTT!! Nikinek is kellett néhány pillanat, hogy reagáljon, mert ugyan kicsit gyenge idegzetű az eb, ilyet még soha nem csinált. Addigra már az első (legmélyebb) sérülés is fájt, a fontos levelet könnyes szemmel küldtem el. Közben Niki leápolt, én pedig vigasztaltam, hogy nem haragszom, mert biztos megérdemeltem, ha ez történt. Nem kellett sok idő rájönnöm, mi is az összefüggés. Délelőtt idegbajos voltam, és ez a környezetemen csattant. Szegény nagyfiamnak többször is mondtam: bocs ez nem neked szól, a legjobb, amit tehetsz, ha szép csendben nagy ívben kikerülsz. Ami persze 30 négyzetméteren lehetetlen vállalkozás, úgyhogy néhányszor „beleharaptam”. Ebből a szempontból szerencsés, hogy a párom kinn tevékenykedett, és így őt kihagytam a szórásból, mert ő bizony visszaharapott volna, és az aztán nagyon fájdalmas. Helyette megkaptam a kutyától, amit megérdemeltem. Valahogy mostanában igen gyorsan érkezik a világmindenségből az ilyen reakció: nézd, ezt tetted...
A tanulságok:
1.: Az agressziómat meg kell tanulnom kezelni. Eddig jellemzően elnyomtam, és most is zavart, hogy kitört belőlem, de képtelen voltam építő irányba fordítani, csak romboltam magam körül. Pedig akár fát is hasogathattam volna ezzel az erővel.
2.: Most már tényleg kell itthonra internet, hogy ne a bőrömet kockáztassam egy-egy fontos levél miatt. Kedves Jóisten! Légyszi oldd meg ezt a kérdést valami módon, jelige: minden megoldás érdekel...

CsE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése