2018. szeptember 8., szombat

Varázsvilág


Volt egy időszak az életemben, amikor reggel rendszeresen úgy ébredtem, hogy tudtam: éjjel kaptam valamit az angyali világtól, amire tudatos aggyal már nem emlékeztem, de a szívemben az érzés megmaradt.
Most éjjel megint kaptam valamit, áldásként pedig azt, hogy nagyrészt emlékszem is rá.
Átléptem egy párhuzamos világba, ahol igazából már sokszor jártam. Ti, akik voltatok velem, tudjátok miről beszélek.
Ennek a 'Varázsvilág'nak élhettem át mélyebb rétegeit.

TUDOM, hogy soha nem vagyok egyedül, akkor sem, amikor a fizikai síkon a legnagyobb magamrahagyatottságot élem is át. Van egy világ, ami itt van mellettünk és be is tudunk lépni.

Ti jártatok már itt?




Ha kérdésed van,keress a csodina@gmail.com -on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése