2019. május 31., péntek

Életkép :-) Már majdnem unatkozom...


Tegnap remek idő volt, nálunk mocsár lett minden. Délelőtt puszta kézzel sárból gátat építettem a szakadó esőben, hogy az út járható maradjon (gyermeki öröm volt), majd vizet szivattyúztam a pincéből.
Ez utóbbi azért volt izgalmas, mert térdig ért a víz és az alsó polcon lévő befőtteket majdnem ellepte. Szerencsére a szivattyú be volt dugva (ez szerintem nem az én érdemem) így a létra második fokán és az alsó polcon állva sikerült beindítani. Csak egy kicsit folyt be a víz a gumicsizmámba, amikor azt hittem már eléggé leapadt a víz és megpróbáltam idő előtt leállni a padlóra...
A cirkuszi kocsi beázásait már nagyon rutinosan intéztem, lassan milliméter pontosan tudom, melyik lavórt hová kell tenni.
A fiúk ekkor már két vizsganapon túl voltak, ez számomra mindig izgalmas (na jó idegbajos) időszak. Ráadásul a vizsgák után jön Hajnikám ovis ballagása, ha amúgy netán unatkoznék, szóval eljött az a pillanat, amikor azt éreztem, hogy az idegszálaim a bőrömön kívül lobognak és a legkisebb zaj is borzolja őket.
A fogadott nagymaminkat mostanában Messiásnak hívom, ezen a héten számomra egyértelmű volt, hogy megérdemli a címet. Az, hogy mindannyian túléltük, nagyban az ő érdeme.
Most túl az összes vizsgán, a ballagásra előkészített cuccok előtt állva megint azt érzem: Megérte. Jó, hogy magántanulók, jó, hogy vannak kalandok az életünkben és néha jó bőrig ázni is. Persze menet közben voltak kétségeim.
És most kiveszem a szabimat, mert megérdemlem.
Ja, nem. Csinálom tovább, de azért TÉNYLEG megpróbálok lelépni néhány napra.
És különben is! A Nagylány már úton van hazafelé, éjjel eggyel többen leszünk itthon <3
Szép az Élet!




 


Ha kérdésed van,keress a csodina@gmail.com -on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése