2019. június 22., szombat

Kalandos éjszaka



Tegye fel a kezét, aki szerint vicces a meggymagozás! Na szerintem sem. De ma igen!
Történt ugyanis, hogy míg Évimamival az éjszakába nyúlóan küzdöttünk a befőzéssel, addig a szomszédunkban (ami ugye cirka 200 méter légvonalban) nem hagyták abba az átalakítást, és este 11-kor még javában kopácsoltak.
Közben a párom úgy döntött, hogy lefekszik. Mondtam is neki, hogy legyen szíves helyettem is aludjon, hogy reggel fel bírjak majd kelni, mert isten tudja meddig szórakozunk még a meggyel.
Néhány perccel később azonban felpattant és kiment. Mi azon tanakodtunk, hogy vajon a röhögcsélésünket nem bírta és kiment a jurtába aludni, vagy elment megkeresni a tavalyi sünit? Hát egyik sem.
A szomszédban ügyködő fiatalok teljes megrökönyödésére beállított hozzájuk mezítláb, egy szál alsónadrágban és kifejtette nekik, hogy az ilyen munkát talán nappalra kellene időzíteni . Aztán ahogy érkezett, úgy el is pályázott a susnya felé, lámpa nélkül. Mire hazaért, addigra begyűjtött a talpába egy kökénytüskét, amit némi küzdelemmel sikerült kioperálni.
Az ifjak szerintem majd az unokáiknak is mesélni fogják, hogy egy éjjel hogyan jelent meg náluk Tarzan. Én meg még most is röhögök…

Csodina


Ha kérdésed van,keress a csodina@gmail.com -on

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése